Пропускане към основното съдържание

kynesis.

Качи се върху раменете ми.
Ще ми изпееш песен за лакираните нокти на краката ти, за извивката на очната ти линия, за боядисаната ти коса, за червилото от снощи. Ще се засмея. Паузата ще бъде дълга.
Погледни надолу.
Сарказмът ти ще рикошира в огледалото под мен. Ще се счупи. Мислите ти ще бъдат нестинари. Ще танцуват върху съсиреци от кръв. Моята. Фестивал на цветовете.
Стъпки в пясъка.
Ще скъсаш струните и ще оставиш спомените ти да се задушават в кухината на китарата. Нощем безсънието ми ще се разхожда по грифа. Лунна соната, която ще се надбягва с Дяволско течение на ръба на Маслен нос. Ще те бутна.
Събуди се.
Чаршафите ти ще миришат на текила. Петна по бялата ти нощница. От моята спирала. Ще ме обгърнеш уморено през кръста и ще отидем да се борим с вятърните мелници. Ще прескачаме чайки и ще държиш главата ми под морското ниво. Балончета страх ще се провират в розовия ти бански.
Крещи ми.
Ще се разбиваш по брега на мълчанието ми. Толкова си красива. Ще ти подарявам мидички, докато дъното ти не се напълни. Студена пот ще избие по гърба ти. Ще гасиш цигари по бедрата си.
Скочи на три.
Началото ще започне с полета към края. Ще те хвана за ръка.

(на Илонка.)

Коментари

Популярни публикации от този блог

А има дни като този

James Whistler,  Nocturne in Black and Gold – The Falling Rocket , 1875, Detroit Institute of Arts, Detroit, MI, USA. А има дни като този, в които светът се случва на крясъци. Тогава светлината се връща уплашено по пътеката на носталгията. Сенки протягат ръце, покриват очите ми - съсиреци пълнят пресушените ми дъна. Зениците стъпват в раната на сумрака, бликва кръвта. Погледът изтича в канавката, изплъзва се от всички пропиляни лета.  А има дни като този, в които  клопка е всичкият въздух, който свисти между камбаните. Плясък на криле се въздига в простора, думите осиротяват в отдавна опустели гнезда. Тътен разкъсва утробата на ялова тишина. Мракът внезапно връхлита като жътвар, готов да прибере плода на обезверелите ми уста. Гнил е гласът ми от освирепяло мълчание, вкусът му се дави в гръкляна.  А има дни като този, в които плътта е храна за озверялата паст на нощта. Зъби се впиват като пирони в дланите на разпнат. Всеки допир прогаря като отрова, бликаща от вените ...

след бурята

via http://5oil.tumblr.com Изстина ли душата ти от толкова много чакане? Задава се буря, ето чуй - чайките полудяха и неистово кряскат от нажежената плътност на самотата. Първият гръм е предвестник на толкова жадуваното от теб разкъсване на гръдта. Нека пръстите ти потънат във нея и да разтворят разкървавените парчета месо - разтвори ги, както се отварят прозорците, за да стане течение. Нека влезе дъждът като спасяващ разстрел след невъзможно дългото мълчание. Това не е гилотината на смъртта, а на живота - ще проблесне в лоното на очите ти светлина като проблясък от спомен за сън - и ти ще изпълниш дробовете си с прохладата на нощта, и всичките ти клетки, които ламтяха за мъничко свобода, ще се пръснат от сбъднатост по разтрепераното тяло на небосвода... Стисни силно тези опустели от нямане устни и ги поднеси към раните, които си мислеше, че никога няма да се превърнат в бледо розова следа след краха на меланхолията от залезите на толкова неслучили се лета... Изпий отровата...

женското ми начало.

Tracey Emin Самотата, която пуска горещи езици в лоното на слабините ми, на женското ми начало - то пламва в изблик на паника, а учестеният ми дъх, устремен от ядрото на стихията, отприщва чувството на неизбежност, което избухва в пожар - и аз не мога, не мога, не съм способна да избягам от тази възбуда, гласът ми се надига,( ах... ), пламъците ме притискат, спускат ръцете си по извивките ми, да, тези женски плодове, толкова сочни, узрели, толкова млади, тези гърди,настръхнали, които се надигат учестено от стоновете, ( не, не спирай ), тези стонове, които ме изгарят отвътре, ( не, не спирай, ах ), този дим, който ме задушава, този огън, който остави в мен, ( не спирай ), тези бедра, които Ерос разтвори с устните си, ( по - бързо ),  които треперят сладострастно в очакване, да, това очакване, което ме приклещи в стаята, ( по - бързо ), тази стая в главата ми, в чиито стени се опирах от нямане, ( да, да, да ) това нямане, което остана след плътта ми на кладата, тази клада, която...